OPŁATY ZA OBIADY – MAJ 2025 R. NALEŻY UREGULOWAĆ DO DNIA 20-GO KWIETNIA  2025 R.

 

UWAGA ! Wpłaty dokonane po wyznaczonym terminie zwracane będą na konto, a obiady nie zostaną zarezerwowane.

  Opłata za zakwaterowanie w internacie:

zakwaterowanie do 15- go maja opłata wynosi  – 75 zł,

zakwaterowanie dłuższe  pełna odpłatność – 150 zł

Każdy uczeń  sam się prowiantuje i dokonuje opłat  za wyżywienie zgodnie z informacją jaką otrzyma od  Intendentki plus opłata za zakwaterowanie  zgodnie z zadeklarowanym pobytem.

Termin wpłat  do 20.04.2025.Nieuregulowanie należności =niepodpisana obiegówka.

  Opłata za wyżywienie:

  • Obiady uczniowie – 135 zł
  • Obiady nauczyciele i pracownicy – 162 zł

Uwaga obiady w maju od 12.05 do 30.05.2025

         DOTYCZY OPŁAT I PROWIANTOWANIA NA  POSIŁKI.

  • WSZYSTKIE OSOBY, KTÓRE ZDECYDUJĄ SIĘ KORZYSTAĆ Z POSIŁKÓW NA STOŁÓWCE SZKOLNEJ PROSZONE SĄ O ZAPOZNANIE SIĘ Z REGULAMINEM STOŁÓWKI SZKOLNEJ ORAZ HARMONOGRAMEM WPŁAT.

DOKUMENTY TE ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONIE SZKOŁY W ZAKŁADCE ,,RODZIC – OPŁATY,,.

UWAGA!

  • Wpłat prosimy dokonywać zgodnie z harmonogramem wpłat! Wyłącznie na konto bankowe:
    PKO PB 67 1020 5402 0000 0102 0430 4150
  • W tytule przelewu należy podać: imię i nazwisko, klasa oraz dopisek: ,,wpłata  za wyżywienie i zakwaterowanie/za obiady/ za m-c……..”.
  • Wpłaty dokonane po wyznaczonym terminie zwracane będą na konto, a obiady nie zostaną zarezerwowane. Brak rezerwacji obiadów nie dotyczy osób zakwaterowanych w Internacie, które maja pełne wyżywienie i prowiantowane są automatycznie.
  • Wpłacić należy całą kwotę taką jaka obowiązuje do zapłaty w danym miesiącu. Informacja o opłatach znajduje się na stronie szkoły.

Ważne! Proszę nie sugerować się dziennikiem SAD oraz nie dokonywać samodzielnych wyliczeń, potrąceń, zmniejszeń itp.

  • W przypadku wpłaty mniejszej niż opłata obowiązująca w danym miesiącu, obiady zarezerwowane zostaną wyłącznie na taką kwotę, jaka wpłynęła na konto szkoły.
  • Nieobecności na posiłkach zgłaszać należy p. Intendentce, zgodnie z obowiązującymi zasadami. Nadpłaty z tyt. odpisów zawracane będą na konto po zakończeniu miesiąca.

W razie pytań lub wątpliwości dotyczących opłat prosimy o kontakt:

  • Intendentka nr tel. 512842822 lub 68 327 13 26 wew. 34.
  • Dział księgowości nr tel. 68 325 38 76 lub 68 327 13 26 wew. 22.